Jak přežít ve zdraví dnešní náročnou dobu?

Většina z nás se čím dál častěji sama sebe ptá – jak si můžeme v dnešní době uchovat zdraví, psychické i fyzické? Je vůbec možné zůstat v pohodě a nestresovat se, když máme kolem sebe v rámci běžného denního dění tolik problémů, které musíme urgentně vyřešit a takové množství situací, ve kterých je potřeba urychleně najít vhodné řešení?

bylinný olejíček

Nejen to, ale i mnoho dalších palčivých otázek nás den co den sužuje a nedá nám spát. Zdraví je dnes velmi cennou oblastí našeho života a jen máloco nám jej v dlouhodobě stresovém prostředí pomůže trvale udržet. Navíc již není možné striktně oddělovat duševní a tělesnou stránku, jako tomu bylo v dřívějších dobách, ale je třeba vnímat náš život více v globálním, celistvém hledisku.

čerstvé borůvky

Přinášíme několik tipů na zázračné přírodní pomocníky, které stojí za to vyzkoušet. Snad mezi nimi naleznete cenné poklady, díky kterým si budete cítit lépe a poradíte si s každou náročnou situací nebo virem, který se pokusí zdolat všechny vaše překážky:

  • Gotu Kola. Účinky Gotu Koly jsou široce probádané a přinášejí samé pozitivní zprávy. Pomůže efektivně zklidnit vaši rozbouřenou mysl, ale také v dlouhodobém měřítku se lépe přizpůsobovat měnícímu se prostředí bez psychické újmy. Sníží celkovou únavu vašeho organismus a přispěje k lepšímu a kvalitnějšímu spánku. Obsahuje velké množství antioxidantů a stane se vám parťákem v boji proti ekzémům nebo třeba lupénce.
  • Kokosový olej. Je jedničkou v přírodním boji za zdravější, hydratovanější a hebčí pokožku. Kromě kosmetických účinků je skvělý na zdravé odlehčené pečení. Můžete jím ve vašich dezertech nahrazovat máslo nebo jiné tuky, které jste zvyklí používat.
  • Křemelina. Pokud jste příznivcem ranních rutin, měli byste do té své určitě zařadit také pití křemeliny rozmíchané ve vodě. Dlouhodobě přispěje k vaší neporazitelné obranyschopnosti a spolehlivě pročistí vaše střevní prostředí
  • Rostlinné oleje. Abyste dostatečně vyvážili svou stravu, zařaďte do jídelníčku zdravé oleje, pokud možno panenské. Vyhněte se rafinovaným potravinám. Z olejů můžeme doporučit na vyzkoušení například meruňkový nebo ostropestřcový.