Masová dieta


Pokud slyším o proteinech většinou si okamžitě vybavíme maso, ale tato látka se nenachází pouze v masu, ale najdeme ji také v celé řadě dalších potravin. Dnes je velice oblíbené hubnutí a nejrůznější zdravé životní styly. Od veganství, vegetariánství a jiné způsoby odmítání masa. Samozřejmě na tom není nic špatného odolat masu a dát tak větší šanci na život zvířatům, která jsou průmyslově zpracovávána na maso.
hroznové rajčata


Kromě pomoci zvířatům a ochraně přírody jsou dnes velice oblíbené zdravé životní styly. Ať se díváme na televizi, posloucháme rádio nebo čteme různé časopisy či magazíny vždy slyšíme o zdravých lidech, kteří dali sbohem nezdravému jídlu a dnes jsou mnohem víc šťastnější a spokojenější.


Úsměvné ovšem zůstává, že veškeré nebo alespoň většina nezdravého jídla pochází z Ameriky, kupříkladu pak McDonald. Ale nyní přichází také řešení v podobě proteinové diety. Zde lze zařadit kromě masa také nejrůznější vajíčka, jogurty, sýry a tvarohy, které jsou také bohaté na bílkoviny a můžou našemu tělu prospět.


Problémem s nezdravým jídlem je samozřejmě cukr. Různé burgery a taštičky jsou plné cukrů, které se pouze ukládají v našem těle a vytváří tak nové tukové zásoby, které jsou dnes velice nežádoucí.


Proteinová nebo také paleo dieta, která je založená pouze na konzumaci bílkovin nám může od konzumace cukrů odpomoct. Takové diety samozřejmě není možné dodržovat dlouhodobě. Vše je navíc zapotřebí konzultovat se svým lékařem, který případnou dietu upraví přímo našim individuálním potřebám.
dietní svačina


Je třeba si také uvědomit, že dieta je dobré věc jen v případě, když je dobře nakombinována s pohybem, který je pro hubnutí zásadní. Můžeme jíst zdravě jak chceme, ale pokud se nezačneme hýbat jsou nám všemožné jídelníčky na nic. Když chceme mít vysportovanou a zpevněnou postavu musíme se také hýbat.


Za tímto účelem je nejlepší využít nějaké aerobní sporty, tedy sporty, které jsou pouze vytrvalostního rázu a věnují se pouze spalování tuků a nikoliv cukrů, kterých se snažíme zbavit.


Masová dieta
4.5 (90%)2